Ulangtahun perkahwinan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Haqiem

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Mukhriz

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

FAYYADH

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

12 September, 2009

Biskut Raya 2009

Mingguni semua hampir keseluruhan manusia yang beragama islam berada dalam mood raya. Persiapan raya tentu telah disiapkan memandangkan berapa hari lagi menjelang Hari Raya.

Semalam aku sempat menyiapkan 2 jenis biskut. Biskut Almond London dan Cornflakes Crunchy, tak taula sedap ke tak tapi untuk makan-makan bolehla. Tahunni terpaksalah buat kat rumah sendiri sebab sibuk dengan tugas-tugas rutin selepas peperiksaan. kalau buat di rumah mak ada juga pembantu seperti Kak Long, Kak ngah dan Along selain Penyibuk kecil aku (Haqim) sekarangni Mukhriz. Apa saja yang aku buat ada saja pertanyaannya. Apa yang menyeronokkan ialah anak aku dah pandai makan biskut, sikit-sikit nak makan. Jangan risau Mak Ngah akan bawa balik rumah opah, siapa nak mintak je ok! Almond London untuk Mira, Mak ngah akan asingkan, tunggu... Harini aku plan nak sambung lagi, tengok mood rajin macammana...

"Selamat Berbuka Posa" time berbuka yang betullah!


No comments: